Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 133069, member: 274"] To znaczy tylko tyle że każdy z nich po zderzeniu musi wyhamować swoja energię i uszkodzenia będzie miał jak dla 80km/h. Zobacz wzór na energię kinetyczną a zrozumiesz co chcemy Ci powiedzieć. Zderzenia samochodów nie są sprężyste - właśnie po to aby plastyczne elementy samochodu przejmowały energię a nie odbijały jej, bo wtedy przeciążenia były by jak dla 160km/h w ścianę bez stref zgniotu - nikt by nie przeżył. Wszystko prócz kabiny ma się giąć. Pytanie dodatkowe: dlaczego nie robi się crash-testów powyżej 60km/h? Podpowiedź: co się dzieje gdy skończą nam się strefy zgniotu i dojdziemy do sztywnej z założenia kabiny? Pytanie podchwytliwe, usłyszane na szkole jazdy gdzie mieliśmy symulator dachowania oraz zderzenia czołowego. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top