Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 133110, member: 319"] Serio? Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. W mojej wcześniejszej wypowiedzi nie było nic na temat sił, ani innego porównania które mogłoby dać informację, że skutki zderzenia będą jak przy 160 w ścianę. Skąd ta ściana ? Jest chyba zrozumiałe, że wybrałbym 50-60 zamiast 80. A dlaczego "60" to już chyba znasz odpowiedź. Gdyby chociaż przez ułamek sekundy przyszło mi do głowy, że zniszczenia będą jak przy 160 w ścianę to zapewne bym to napisał - głupotę. Wracając do sił i energii kinetycznej, to nie zaprzeczysz, że przy zderzeniu czołowym dwóch aut (o identycznej masie i prędkości) energia kinetyczna będzie 2x większa ? No i sam zapędziłeś się w kozi róg. Kontrolowana strefa zgniotu odpowiada za część niesprężystą (elementy się odkształcają), a kabina za część sprężystą (elementy mają za zadanie odkształcić się w minimalnym stopniu, lub pozostać "nienaruszone"). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top