Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 164655, member: 3354"] Mój błąd, 19.4: Tak długo jak nie wjedzie ci w tylny zderzak. Jeżeli jedziesz 140, masz spore szanse utracić panowanie nad pojazdem (poślizg tylnej osi) i wieniec z wstęgą "ale to ten drugi był winny". Dyskusyjne. Dopowiadam sobie to, co się wydarzyło, ale nagrywający jedzie ze stałą prędkością, lub nawet przyśpiesza (jak napisał [USER=89]@Michal[/USER] ), BMW za nim. Zakładam, że blisko. W takim razie BMW musiało wykonać następujący manewr: - Zmieniło pas na prawy - gaz do dechy (a to jednak tylko ICE :) ) - zmieniło pas na lewy (co widzimy na filmie) Zakładając, że moja interpretacja kontekstu jest prawdziwa, to nagrywający mógł zmienić pas na prawy, dać się wyprzedzić, zmienić pas na lewy i wyprzedzić ten samochód z przodu, wszystko to bez zmiany prędkości. Też tak uważam, co więcej te kamery już są zainstalowane. No i to jest powód dla którego piszę o 2 dzbanach na jednej drodze. Moim zdaniem wszelkie przejawy szeryfowania na drogach są groźne, bo nakręcają agresję. Ktoś zrobił coś nie tak, ktoś inny postanowił mu pokazać, że tak nie należy, tamten się jakoś odgryzł i czasami kończy się to bardzo źle. Dlatego też uważam, że nawet minimalna agresja powinna być bardzo karana. Zaczynając od blokowania kończącego się pasa, poprzez głupie gesty, używanie klaksonu, mruganie światłami, po oczywiste przykłady siedzenia na zderzaku, czy hamowania kogoś. Za dużo nas na drogach i za wysoka stawka, żeby się bawić w drogowego Kargula i drogowego Pawlaka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top