Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="safeto, post: 237178, member: 2269"] Ale już nie idźmy chłopskim rozumem, mamy mnóstwo opracowań na te tamaty: pierwszy z brzegu: [URL unfurl="true"]https://bmdv.bund.de/SharedDocs/DE/Publikationen/StV/studie-tempolimit-auswirkungen.pdf?__blob=publicationFile[/URL] [B]średnie prędkości dla różnych limitów (Tabela 8, strona 37)[/B] [LIST] [*]Bez limitu: 124,1 km/h [*]Limit 130 km/h: 117,3 km/h [*]Limit 120 km/h: 112,0 km/h [*]Limit 100 km/h: 99,7 km/h [*]Limit 80 km/h: 85,0 km/h [/LIST] Wnioski: Im niższy limit, tym niższa średnia prędkość. Dokument wskazuje, że przy limicie 120–130 km/h rozkład prędkości jest bardziej skupiony i mniej rozproszony, co może będzie sprzyjać większej stabilności ruchu. Badań i orpacowań jest mnótwo - najlepsze rezultaty zawsze są w okolicach 110-130. W kilku opracowaniachh wręcz stwierdzono, że 120 to idealna średnia między płynnością, iloscią hamowań oraz kolizji oraz znienawidzoną emisją CO2. Można tego przytaczać mnóstwo, ale to trzeba być otwartym na dane, a nie im przeczyć podając anegdodyczne przykłady. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top