Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 237180, member: 919"] I tu kolega jest w błędzie: sugeruję zerknąć na jakąś approach chart do dowolnego lotniska, a jak jest ciasno to ATC ogranicza prędkość w zależności od sytuacji. Na cruising altitudes już tak ciasno nie jest, poza tym standardowy odstęp (przewyższenie) to 300metrów (a dokładniej 1000 stóp) w IFR. Podzielmy te 900 km/h przez 6 aby dostać te postulowane 150 km/h. Daje to proporcjonalnie 50 metrów odstępu (300/6) między samochodami. Stąd miedzy innymi latanie jest bezpieczniejsze :p Poza tym na drodze nikt Ci nie mowi: 'xplde, A2 Control, speed 110 or less for spacing' albo 'traffic 2 o'clock 5 miles Tesla Model 3 report in sight' ;) tak jak jest w powietrzu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top