Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 243544, member: 3354"] Ten wykres jest esencją całego tego wątku i tłumaczy dlaczego w obszarze zabudowanym 50 km/h jest ograniczeniem domyślnym i dlaczego próbuje się wprowadzać ograniczenia 30 km/h w miejscach w których istnieje wysokie prawdopodobieństwo niespodziewanego pojawienia się pieszego na jezdni (centra miast, okolice szkół). Żeby dodać trochę dramatyzmu, to jest dopiero wejście do króliczej nory, bo pokazuje jedynie prawdopodobieństwo śmierci pieszego uderzonego samochodem z podaną prędkością, nie uwzględnia natomiast drogi hamowania i charakterystyki wytracania prędkości. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top