Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Przemeq, post: 250846, member: 4289"] Za 20 lat będzie tak: [LIST] [*]prędkość będzie uzależniona od [LIST] [*]klasy drogi [*]warunków atmosferycznych [*]natężenia ruchu [*]"jakości" samochodu i nie chodzi o złote klamki, tylko o to, żeby nie wypadło z zakrętu, i umiało przyspieszać odpowiednio i hamować. [*]może też indywidualnych preferencji pasażera, bo jeden lubi szybsze przyspieszenia a drugi chce aby mu herbata nawet nie drgnęła na stoliku. [/LIST] [*]i będzie go prowadziło Ai, bez wypadków albo z minimalnymi, które przy zmniejszeniu prędkości i tak się nie wyeliminuje. [/LIST] Na takiej pustej AmberOne pewnie będzie typowe 250, na zatłoczonej A4 kraków -katowice 180 Można sobie wyobrazić że prawy pas będzie dla jadących wolniej ale równo a lewy dla "zapierdalaczy" i też jadących równo. Ludziom na lewy nie będzie wolno wyjechać, albo w ogóle jeździć po drogach klasy A i S bo stwarzają zagrożenie, nie panują nad swoimi emocjami albo samochodem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)
Top