Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
jakby ktos mial jeszcze jakies zludzenia co do jakosci chinskich elektrykow
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 169611, member: 3354"] Ich kasa, ich decyzja, ich konsekwencje. SU7 jest pierwszym samochodem Xiaomi, zdaje się, że opracowanym od zera w tej firmie. Nie wiem jak doświadczenia z projektowania telefonów komórkowych przekładają się na projektowanie samochodów. Podejrzewam, że nie bardzo. Jeżeli Xiaomi postanowi kontynuować przygodę z EV, to kolejne modele będą lepsze. Chińczycy bardzo szybko się uczą. W branżach, które ich rząd uznał za strategiczne, czyli PV, ogniwa, EV robią postępy znacznie szybciej niż konkurencja. Brakuje im jeszcze umiejętności sprzedaży tego co zrobią za granicą. Dokładnie. Tylko to nie jest kwestia samego produktu, a obsługi klienta. Zbudują fabryki, sieć serwisów, obsługę gwarancyjną. Posiedzą parę lat, żeby marki się opatrzyły i zdobędą spory udział w rynku. Dzisiaj żadne gwarancje im nie pomogą, bo prawdopodobieństwo, że za 2 lata marka, która nic nie kosztowała wycofa się z EU jest zbyt duże. Tylko taką drogę przechodziło już wiele firm, czy to japońskich, czy koreańskich. Co do tego Cadillaca, prawda o dzisiejszym rynku czegokolwiek jest taka, że jeżeli chcesz mieć w miarę niezawodny samochód (ale też inny sprzęt), to kupuj masówkę. Najlepiej masówkę w którejś tam generacji. Sprzedając samochód za bańkę, sprzedawca ma dużą marżę od dużej kwoty i stać go na naprawianie samochodu. Sprzedając tani samochód, z małą marżą, od małej kwoty w milionach egzemplarzy, producent musi zadbać o jego niezawodność, bo w przeciwnym wypadku do niego dołoży. Niezawodność nie oznacza oczywiście trwałości. To, że coś ma mały odsetek tanich w naprawie usterek w czasie gwarancji, nie oznacza, że ten stan się nie zmieni. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
jakby ktos mial jeszcze jakies zludzenia co do jakosci chinskich elektrykow
Top