Jaki elektryk do 300k?

Anderus

Zadomawiam się
Hej,
W ciągu 12 miesięcy zamierzam kupić elektryka, gdzie górnym limitem jest 300k. Mieszkam w mieście (mam zaplanowaną instalację wallboxa w garażu podziemnym), raz w miesiącu wyjazd do 350km w obie strony oraz 1-2 w roku do 600km. Szukam czegoś rodzinnego z dużym bagażnikiem. Byłby to mój pierwszy EV. Do tej pory patrzyłem na:
  • Hyundai Ioniq 5
  • VW ID.4
  • Tesla Model Y LR
  • Renault Scenic E-tech
Czy do miasta ma sens AWD?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Piszesz o tym wątku, w którym sprzedający stracił na Soulu 45% w 3 lata,
Realnie 67%.
co jest w sumie normą (zarówno w spaliniakach jak i elektrykach) ale robił z tego wielką dramę i zaczął odliczać dopłaty a doliczać inflację, żeby wyszło bardziej dramatycznie?
Nie - to Ty próbowałeś robić odwrotnie, żeby tylko umniejszyć problem.
Nie wiadomo po co zresztą.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
  • VW ID.7 Pro S
  • TM3 LR
Czyli zostałeś z 2 moim zdaniem sensownymi modelami w kategorii uniwersalny samochód rodzinny. Minusem obu jest wielkość, a chcesz jeździć w mieście. Oba zrobią te 350km w 2 strony, ew. z ładowaniem u celu. W oba zapakujesz rodzinę i dojedziesz tam gdzie chcesz dojechać. Kwestia ceny - ID.7 jest droższy (przynajmniej teoretycznie). Pojawia się coraz więcej plotek o TMY Juniper i jeżeli będzie podobnie jak przy wejściu Highland, to niedługo powinny zacząć się pojawiać dobre ceny na aktualną wersję.
Na korzyść ID.7 zasięg, tradycyjne wnętrze. TMY taniej, ascetyczne wnętrze, wszystkie bajery w standardzie, odrobinę lepsze przyśpieszenie.
Za te same pieniądze wziąłbym pewnie ID.7, ale jak ceny są różne, to już mocno w stronę TMY ciągnie.
 

KrzysztofFly

Moderator
Czyli zostałeś z 2 moim zdaniem sensownymi modelami w kategorii uniwersalny samochód rodzinny. Minusem obu jest wielkość, a chcesz jeździć w mieście. Oba zrobią te 350km w 2 strony, ew. z ładowaniem u celu. W oba zapakujesz rodzinę i dojedziesz tam gdzie chcesz dojechać. Kwestia ceny - ID.7 jest droższy (przynajmniej teoretycznie). Pojawia się coraz więcej plotek o TMY Juniper i jeżeli będzie podobnie jak przy wejściu Highland, to niedługo powinny zacząć się pojawiać dobre ceny na aktualną wersję.
Na korzyść ID.7 zasięg, tradycyjne wnętrze. TMY taniej, ascetyczne wnętrze, wszystkie bajery w standardzie, odrobinę lepsze przyśpieszenie.
Za te same pieniądze wziąłbym pewnie ID.7, ale jak ceny są różne, to już mocno w stronę TMY ciągnie.
Ale przecież, on pisze o wyborze pomiędzy ID7 a TM3, co sam zresztą zacytowałeś ;).
 
Fajnie by było mieć takie dylematy pozdrawiam:)
Hej,
W ciągu 12 miesięcy zamierzam kupić elektryka, gdzie górnym limitem jest 300k. Mieszkam w mieście (mam zaplanowaną instalację wallboxa w garażu podziemnym), raz w miesiącu wyjazd do 350km w obie strony oraz 1-2 w roku do 600km. Szukam czegoś rodzinnego z dużym bagażnikiem. Byłby to mój pierwszy EV. Do tej pory patrzyłem na:
  • Hyundai Ioniq 5
  • VW ID.4
  • Tesla Model Y LR
  • Renault Scenic E-tech
Czy do miasta ma sens AWD?
 

Anderus

Zadomawiam się
Potwierdziłeś taką możliwość?
Jak nie, to czy wiesz, że możesz dostać ofertę takiego wynajmu, ale za rok?
Ja taką właśnie dostałem....
Oddzwonili do mnie z VW we Wrocławiu i czas oczekiwania to 15 miesięcy ale zmniejszy się do 6-7, ponieważ zamówili dodatkowy egzemplarz ID.7. Zrezygnowałem ale biorę na długi weekend "niepodległośiowy" bo mam wyjazd do Poznania i sprawdzę go w mniej więcej takiej trasie jaką robię co jakiś czas.
 
Top