Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Jaki przewód Type 2 - wybór
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 61671, member: 127"] Jesteś absolutnie pewien, że limit 16A nie był ustawiony w menu samochodu? Z tego co czytam to na rynkach na których volvo oferuje auto z ładowarką trójfazową można maksymalnie ustawić 32A. Właśnie po to, żeby w przypadku ładowania jednofazowego leciało 7,2kW. Tutaj przykład z Australii: [URL]https://www.xc40forum.com/threads/charge-limiter-restricted-to-32a.4529/[/URL] Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Volvo specjalnie na Polskę opracowało inne OBC. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Jaki przewód Type 2 - wybór
Top