Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Jaki wallbox do PV + ograniczenie mocy ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="J123, post: 36200, member: 277"] O tym czy przy pauzie ładowania będzie odblokowany kabel w gnieździe pojazdu decyduje tylko pojazd - nie EVSE. W niektórych pojazdach gdy ładowanie jest stopowane i pojazd otwarty zawsze kabel jest odblokowywany - zatem ile pauz tyle cykli blokowania. Nietrudno się domyśleć, że szybko to zakończy żywot blokady w aucie. Rozwiązaniem jest zawsze zamykanie pojazdu do ładowania lub wykluczenie pauzy a jedynie stosowanie minimalnego prądu ładowania 6A 1f gdy nie ma słońca. Ponadto w samochodach pewnej marki koreańskiej eksperyment z zmianą ilości faz podczas jednej sesji ładowania kończył się awarią pokładowej ładowarki pojazdu (błąd w obsłudze softstart) - obecnie już to poprawili. Specyfikacja IEC 61851-1 nie przewiduje możliwości zmiany liczby faz w jednej sesji - wiec producenci samochodów nie mają obowiązku tego obsługiwać. Tak wiec na pauzowanie i zmianę liczy faz trzeba uważać. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Jaki wallbox do PV + ograniczenie mocy ?
Top