Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Jakie auto po tesli Y
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 207943, member: 1241"] Ja też uważam że krzywa ładowania zbliżona do trójkąta lepiej oddaje zjawiska w baterii niż jakies skokowe zamiany. Ta płaska lekko rosnąca linia na początku to ograniczenie prądowe, czyli prąd jest stały maksymalny a napięcie baterii rośnie wiec i prędkość ładowania odrobinkę rośnie a potem mamy zjazd dla ochrony baterii i moim zadaniem duże schodki powodują że albo przez pewien czas ładuje sie trochę zbyt szybko albo troszkę zbyt wolno. LFP ładuje sie odrobinkę wolniej i do tego ma mniejszą pojemność dlatego jest tylko 170kW. Ta szybko ładująca sie Kia ma 84kWh a nie 60kWh. Jakbyś mial taka duża baterię LFP to by było 240kW [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Jakie auto po tesli Y
Top