Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jakie EVSE / Wallbox dla TM3?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="przemek, post: 72674, member: 1508"] Witam, Czekam na TMYP od października i mam nadzieję, że zaraz będzie:) a w między czasie coś się organizuje. Powinna mi wystarczać ta fabryczna ładowarka 1F. Ale awaryjnie chce mieć 3 fazową tym bardziej, że mam 10kVA PV z baterią i czasem może chciał bym szybciej się podładować:) - tego jeszcze nie wiem:)ale chcę mieć tą możliwość. Zaznaczę, że mam uprawnienia elektryczne i zajmuje się zawodowo urządzeniami o dużych napięciach DC/AC. Po przeanalizowaniu tego wątku najbardziej podoba mi się Tesli Wall conector gen3 te Chińskie podróbki skreślam bo domyślam się jak są wykonane.. Ja to rozumiem, że to są trochę takie przejściówki wszystko bo właściwą ładowarkę ma auto na pokładzie i w Y jest to 11KW z 3faz przy ładowaniu AC. Podoba mi się dodatkowo ten przycisk otwierający klapkę i mozliwosc konfig. Pradu itd. ale mam pytanka: 1. Auto samo rozpoczyna ładowanie po zamontowaniu wtyczki ? 2. Na jakimś filmiku widziałem, że rygluje się wtyk w gnieździe auta (czy ładowanie zaczyna się po zaryglowaniu , moze jakiś stycznik jest tam jeszcze dodatkowo w tym gnieździe ?) 3. Czy kończy się także naciskając przycisk i dopiero można wyjąć wtyczkę bo jak nie to nie mozna rozłączyć ładowania? Tego nie wiem bo nie mam auta 🤣.. Przejrzałem także z początku forum te różne przejściówki i pewnie one działają choć mam zastrzeżenia co do podpowiedzi typu "zrób to sam" osobą które o prądzie pojęcia nie mają... że mogą połączyć sobie kabelki kolorami i będzie ok !Jak wiadomo że "każdy Polak to elektryk" 😁 i kolory kabelków nie muszą się zgadzać /i co wtedy ? / Wypada żeby choć blade pojęcie mieć o elektryce i sprawdzić przed montażem przejsciówek... np. L -to linia, N-neutral-> nie podoba mi się, że autor nie wspomniał o tym, że wypada aby do przenośnych urządzeń zastosować przewód linkę w gumie, wypadało by aby przewody w lince zarobić cienkościennymi końcówkami i zacisnąć je zaciskarką przed wkręceniem w gniazdo czy wtyk o takich drobnostkach jak średnica przewodów nie wspominając (szczególnie przy 32A....) a jak wiemy 32x230V to sporo watów i ten domek na działce razem z Tesla może trafić do info. dnia ... polecam jednak na niektórych usługach i komponetach nie oszczędzać bo może się zemścić. Polska to nadal w tym zakresie dziki kraj ale jak ktoś nie czuję tematu to niech odpusci sobie takie przeróbki co by sobie i komuś kuku nie zrobił .. Pozdrawiam PD. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Jakie EVSE / Wallbox dla TM3?
Top