Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Jaś Fasola w akcji ;-)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="luki, post: 106445, member: 1054"] W kwestii wodoru - ogniwo ma jakąś tam wydajność, np.: 50kW, i taką mocą ładuje akumulator HV, który jest używany tak jak teraz w hybrydach, dalej działa jak hybryda, tylko z jakimś sensowniejszym zasięgiem. Wodór traktuję tutaj tylko jako nośnik energii, jak wszystkie węglowodory. Pomijam sprawy skomplikowania takich napędów. Dodatkowo taki napęd może się zrealizować/spełnić w transporcie ciężkim. Dla każdego coś innego, w BEV też to widzimy: są samochody z duża baterią, cięższe, większe, ale są i małe, które na codzień wystarczą. Nie wszyscy potrzebują dużego samochodu, dużego zasięgu. Ale są tacy co im ładowanie co 200-300km może doskwierać. Np busiarze mający zamówienie na dostarczenie palety NBD 1500km dalej. Jak będzie zapotrzebowanie to i straty się zaakceptuje i elektrolizę poprawi. A może powstanie jeszcze inny sposób, a przede wszystkim nośnik energii [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Jaś Fasola w akcji ;-)
Top