Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
JEEP
Jeep Avenger Forum • Jeep Avenger 1st Edition, ...
Jeep Avenger 1st Edition ciekawostki + jaki powinien być idealny elektryk
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kuba K., post: 68391, member: 257"] dopuściłem się pewnego uproszczenia - zauważ, że i moment obrotowy jest w poszczególnych trybach niższy co przekłada się na faktyczną generowaną moc w funkcji prędkości obrotowej. Manewry wymagające wartości granicznych raczej trwają sekundy niż minuty. chyba zapominasz o przyspieszeniu, do tego wykorzystasz 200kW. wcale nie myslę tutaj o ściganiu się od 0 do 100kmh, raczej czas jaki potrzeba np. na manewr 70->100km. Miałem przyjemność na wakacjach jeździć fiatem 500 1.0 i po tym doświadczeniu z radością mam więcej momentu obrotowego pod prawą stopą ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
JEEP
Jeep Avenger Forum • Jeep Avenger 1st Edition, ...
Jeep Avenger 1st Edition ciekawostki + jaki powinien być idealny elektryk
Top