Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
JEEP
Jeep Avenger Forum • Jeep Avenger 1st Edition, ...
Jeep Avenger 1st Edition ciekawostki + jaki powinien być idealny elektryk
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ELuk, post: 70201, member: 359"] Ja uważam że polityka pojemności baterii instalowanych w Tesli3 jest optymalna. SR z LFP ładowane do 100% daje komfort w codziennej eksploatacji wokół komina z nieznacznym utrudnieniem w trasach. LR sprawdza się już jako auto w częste trasy, a na codzień ładowanie do 80% na jazdy wokół komina. Instalowanie mniej wydajnych napędów z mniejszymi bateriami niż w SR powoduje, że auto wokół komina jest OK, ale dłuższe trasy wymagają zmiany myślenia, trudnego dla większości użytkowników ICE. Kluczem do poprawy tego ostatniego będzie poprawa infrastruktury ładowania (koniecznie huby przy trasach w miejsce pojedynczych punktów) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
JEEP
Jeep Avenger Forum • Jeep Avenger 1st Edition, ...
Jeep Avenger 1st Edition ciekawostki + jaki powinien być idealny elektryk
Top