Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper - czy warto czekać?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 174002, member: 3910"] Czemu nadinterpretujesz. Wielokrotnie pisałem tutaj o wadach Tesli 3HL LR, po prostu szklany dach czy brak drążka kierunkowskazu to dla mnie nie jest wada. Za to całą listę mogę tutaj wymienić: - spory hałas od kół przy dużych prędkościach - brzęczenie ekranu - niby nie słychać podczas jazdy z włączoną wentylacją na przynajmniej 1 nawet bez muzyki, ale drażni, że w ogóle brzęczy - grzeje mi kierownicę i kolana przez przednią szybę - tutaj jej kąt i wielkość ma znaczenie - podsufitka w kilku miejscach ugina się strasznie i nie jest to przyjemne, jak już się tam dotknie - wentylacja foteli powyżej 1 poziomu jest już słyszalna, co dla mnie przekreśla poziom 2 i 3 - przygotowanie baterii do ładowania w czasie jazdy równa się spory hałas na tym odcinku - to ja już wolę się wolniej ładować - plastikowa osłona na dole progu auta - uszkodziłem ją wodą pod ciśnieniem na myjce i to przy 15 cm odległości! - muszę tę listwę jakimś PPF solidnym zakleić, już poprosiłem o wycenę - wycieraczki są po prostu słabe w trybie automatycznym, choć z kierownicy można to łatwo sobie korygować bez patrzenia na ekran (wbrew sugestiom nieogarniętych recenzentów - przycisk wycieraczek, rolka, klik rolki -> 2 sekundy roboty) - fatalna ergonomia isofixów z tyłu - muszę to jakoś rozwiązać, bo w innym wypadku lepiej fotelików nie wypinać wcale, jak już się wpięło, bo sztuczna skóra tego nie przetrwa - kierownica mogłaby być bardziej miękka, choć jest wyjątkowo poręczna, więc nie narzekam jakoś szczególnie - brak regulacji zagłówka - mi odpowiada, ale ja chyba jestem idealnie skrojony pod ten fotel - dla wielu bardzo niskich (kobiety <160 cm) lub bardzo wysokich (>195 cm) może być mniej komfortowo - słupki A bardzo obszerne, pogarszają widoczność - Tesla Vision << kamery 360 - kamera cofania super jakość, ale funkcjonalność słabsza niż w CR-V 2015 I to chyba tyle - większość pewnie zostanie przeniesiona do Junipera, więc może się komuś moje spojrzenie na zmiany z HL przyda. Na szczęście samo auto ma trzy zasadnicze zalety - duży zasięg (maxa aktualnie zrobiłem od 97 do 10% - 600 km drogami krajowymi w tym odcinek 80 km z prędkością ok. 120 km/h), super pojemne bagażniki, wzorcowa wręcz łatwość sprzątania auta (jestem trochę pedantyczny i ma to dla mnie znaczenie), fantastyczna dynamika, super system auta, generalnie cisza w środku i czysta przyjemność z jazdy. Wiele wtedy można wybaczyć. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper - czy warto czekać?
Top