Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper - czy warto czekać?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 187761, member: 1241"] Ten kto zawinił. - Jeśli pieszy wtargnął na czerownym na przejście to pieszy - Jeśli samochód nie wyhamował bo miał zaniedbane hamulce albo łyse opony to własciciel - Jeśli zawiniło oprogramowanie/wada fabryczna to producent - Jeśli pasażer przyczył się do wypadku (np chwyci kierownice jeśli taka jest) to pasażer - Jeśli akurat autem kierował operator zdalnie to producent już zadba żeby taka ingerencja była rejestrowana i nie będzie też wątpliwości że to operator Oczywiście w przypadku każdego z powyższych będzie można pozbyć się ryzyka płacąc ubezpieczycielowi pod pewnymi warunkami. Czyli jeśli ubezpieczyciel policzy sobie ryzyko, oszczauje koszty to będzie można wykupić polisę która nas zabezpieczy. Np w AC ubezpieczyciel wykręci się gdy wpadniemy do rowu bo mamy łyse opony, a w przypadku OC wypłaci kase poszkodowanym gdy na łysych oponach uderzymy w kogoś. Zresztą nie tylko auto autonomiczne może zabić człowieka. Są też inne sprawy gdzie oprogramowanie zawodzi i mimo że jest jakiś operator tego sprzętu to nie ma on wpływu na to. Głośna sprawa w sprzęcie medycznym z maszyną do naświetlania która w niekontrolowany sposób przełaczała sie w tryb dużej mocy i producent poniósł konsekwencje swojego błędu. Wszystko rozbija się o zyski i straty. Podobnie jest z lekami. Które np pomimo dużej skuteczności mogę nie zostać wprowadzone na rynek ponieważ ich działania niepożadane są dość częste i bardzo niebezpieczne. Tak samo z autonomicznymi autami, nikt nie dopuści ich jeśli będą zbyt mało skuteczne. Jeśli natomiast będą wystarczająco bezpieczne to pomimo zdarzających się sytuacji niepożadanych będą jeździły. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper - czy warto czekać?
Top