Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper - czy warto czekać?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cwireq, post: 191662, member: 4085"] Plotki z Szanghaju głoszą odnośnie Junipera (tłumaczenie maszynowe) : [LIST] [*]Ogłoszenie podczas Świąt Bożego Narodzenia, dostawa w styczniu 2025 r. [*]Zasięg zostanie znacząco zwiększony o 10%, wielkość akumulatora również (SR - 62,5 kWh, LR - 80,9 kWh) [*]Render 3D jest prawie identyczny jak na wcześniejszych przeciekach, jednak DRL (długi pasek LED) będzie grubszy, rzeczywista lampa znajduje się w zderzaku, jak w Cybertrucku. [*]Tylnie oświetlenie to zasadniczo kształt C jak w M3H + odbicie LED w stylu Cybercaba. [*][B]Kierunkowskaz na dźwigni będzie teraz opcjonalny[/B] (tak jak w przypadku koła sterowego Yoke). [*]Pojedyncza dźwignia będzie umiejscowiona podobnie jak trzecia dźwignia w starszym Modelu X. [*]Materiał maski i drzwi zostanie zmieniony z aluminium na stal o wysokiej wytrzymałości (tak jak w M3H, obniżenie kosztów). [*]Wciąż brak kamery w zderzaku dla wcześniejszych partii. [*]Wciąż HW4 + AMD Ryzen. [*]Zasadniczo, ten sam poziom NVH co w M3H, prędkość maksymalna będzie również ograniczona, jak w M3H (201 km/h), ze względu na ciche opony i miększe zawieszenie. [*]Wnętrze takie jak w M3H, wentylowane przednie siedzenia + tylni ekran LED. [*]Wsparcie UWB, tak jak w nowym M3H (automatyczne otwieranie bagażnika itp.). [*]Specyfikacja głośników będzie zgodna z M3H (w wersji standardowej mniej głośników, w wersji LR/P pełna specyfikacja). [*]MYP będzie używać zawieszenia CDC, jak w M3P. [*]Brak zmian w wysokości i długości. [/LIST] Czyli raczej ewolucja niż rewolucja. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper - czy warto czekać?
Top