Juniper - sprawdź czy masz już nową baterię LG

cooler

Pionier e-mobilności

cooler

Pionier e-mobilności
Musisz wykupić droższy pakiet w Tessie , potem nacisnąć Profiler na dole aplikacji i ci wyskoczą parametry do wyboru.
To nic dziwnego że nie mam. Pełzające podwyżki...Miałeś max pakiet z pełną funkcjonalnością, to zrobią pakiet ultra i trzeba bulić więcej.... Taki life ¯\_(ツ)_/¯
 

eimi

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak z krzywą ładowania ale faktycznie wygląda na to że obecne junipery ładowane do "80%" są tak naprawdę ładowane do 75%, tyle że wyświetla 80. A ładowane do 100% (na ekranie) są tak naprawdę do 94 (co odpowiada 100% pojemności poprzedniej baterii). Pytanie od którego VIN / daty produkcji tak jest.
 

BrysiuX

Zadomawiam się
Nie wiem jak z krzywą ładowania ale faktycznie wygląda na to że obecne junipery ładowane do "80%" są tak naprawdę ładowane do 75%, tyle że wyświetla 80. A ładowane do 100% (na ekranie) są tak naprawdę do 94 (co odpowiada 100% pojemności poprzedniej baterii). Pytanie od którego VIN / daty produkcji tak jest.
Ciekawa teoria. A myślisz, że odblokują dodatkowe procenty jak już będzie wiadomo czy jest ta nowa czy stara bateria?
 

cezx

Nowy na Forum
U mnie niestety po sprawdzeniu w Tessie

Dla 75% - 4.04V
Dla 80% - 4.07V

Więc pewnie nie dostałem bonusu od Muska

Juniper AWD LR Quicksilver odbierany 20.05 w Poznaniu.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ciekawa teoria. A myślisz, że odblokują dodatkowe procenty jak już będzie wiadomo czy jest ta nowa czy stara bateria?
Nie mam bladego pojęcia. Nawet jak nie odblokują to degradacja będzie znacznie niższa a bufor większy.
 

eimi

Pionier e-mobilności
U mnie niestety po sprawdzeniu w Tessie

Dla 75% - 4.04V
Dla 80% - 4.07V

Więc pewnie nie dostałem bonusu od Muska

Juniper AWD LR Quicksilver odbierany 20.05 w Poznaniu.
A jaka data produkcji? Jest w dokumentach dokładny dzień produkcji. Podaj też ostatnie 4-5 cyfr Vin dla potomnych
 
Top