Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper Super Range 95kwh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="slow.sasquatch, post: 223105, member: 4237"] 48V zamiast 12/18V? Nie ma to najmniejszego sensu. 48V stosuje się do MHEVów, gdzie 12V wymagałoby zbyt dużego prądu do silnika wspomagającego układ spalinowy. Jest to układ DODATKOWY do niskiego napięcia, który poza mniejszym prądem niczego nie usprawnia. Przypuszczam, że względy i regulacje bezpieczeństwa dyktują, że podstawowe systemy - te, których dotyka kierowca, muszą być na napięciu mniejszym niż 20. Do EV nie ma sensu pchać 48V. 12/18V + drugi układ na napięcie trakcyjne. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Juniper Super Range 95kwh
Top