Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Kabel Type 2
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KKL, post: 50622, member: 1080"] To ja do swojego e-Soula kupiłem kabel od VW. Marki Harting, 6M, 22kW. Kolor żółty, jak mennekes ze zdjęć, elastyczny. Przydał mi się na wyjeździe do Włoch już kilkukrotnie. Z reguły słupki AC na parkingach są tylko z gniazdem. Podpinasz się kablem i leci 11kW w trakcie jak zwiedzasz. W Polsce normalnie nie mam potrzeby za bardzo. Kabelek kupiłem nowy, za 300zl na OLX dwa miesiące temu, więc da się czasem złapać coś w dobrej cenie. Natomiast co mnie zastanawia, to jak ustawiam w samochodzie minimalny prąd ładowania AC to idzie 7.4kW. Czy gdybym miał kabel 11kW by szlo 3.7? Pytam,bo akurat zależało mi na jak najwolniejszym ładowaniu 😂. Wykorzystywałem ładowarki też jako odpowiednik parkingu. Płacąc za kW wolałem wolniej się ładować niż szybciej by nie płacić za "bezczynnosc". [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Kabel Type 2
Top