Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Inne modele i pozostałe pytania
KIA Charge
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pbr, post: 100614, member: 1098"] Jadąc tak o bez przygotowania (czyli jak spalinowym - gdzie potrzebuję tam zatankuję) to pewnie tak wyjedzie. Z drugiej strony jak jadę spalinowym do Słowenii to też tak sobie planuję trasę by zatankować przed Polską granicą i nie tankować w Czechach i Austrii a dopiero w Słowenii, więc pewnie planując trasę, pobierając apki, zakładając konta, zgrywając noclegi z hotelami/airbnb, które mają ładowanie w cenie noclegu, ładując się na wolnej 50tce i jedząc obiad może wyjść taniej ale na pewno będzie wymagało to zdecydowanie więcej planowania niż spalinowym. Oczywiście tu też dużo zależy od samochodu, jadąc taką Teslą, Niro, Koną, Ionic 6, Lucid czyli samochodami, które mają niskie zużycie zapłacimy zdecydowanie mniej. Do Hiszpani mamy między 2 a 3,6 tysiąca km (w zależności od miejsca startowego w PL i docelowego w ES). Zakładając 3000 to jadąc ten dystans stałą prędkością 120km/h taką TM3 "spalimy" 510kWh a jadąc takim EQC 810kWh, dorzucić do tego straty na ładowaniu które są procentowe i robi się 330kWh różnicy - dla mnie gigantyczna różnica. Więc to co dla jednego się nie opłaca dla drugiego będzie ok. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Inne modele i pozostałe pytania
KIA Charge
Top