Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Kia e-Soul M+Win+Nav - czy warto? plusy i minusy zakupu?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="abes99, post: 46289, member: 59"] We wtorek podpisujemy umowę leasingową, więc odbiór auta co raz bliżej, a ja mam co raz większe rozterki odnośnie ładowania :(. Z jednej strony najchętniej bym postawił jakiś solidny słupek (np. murowany z pustaków ogrodzeniowych) i od razu dwa punkty ładowania (np. wallboks + EVSE 11kW) i do tego nowe przyłącze. Z drugiej strony co raz bardziej się zastanawiam, czy to nie strzelanie z armaty i może wykorzystać istniejące 5x2,5mm², zmontować jakąś szafkę hermetyczną (od dołu o tak bym musiał otworzyć żeby wtyczkę przeciągnąć) i wstawić do środka jakieś EVSE 11kw. I obserwować nasze potrzeby, a EVSE mi się może przydać, mam kilka miejsc gdzie mogłabym ładować z 3F. Taki Zencar albo Khons (jest sens dopłacać jakieś 0,6k?) chyba mają regulację mocy z jaką mogą się max ładować na istniejącej instalacji? Czy trzeba ręcznie? Uciągnie mi to moje 5x2,5mm²? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Kia e-Soul M+Win+Nav - czy warto? plusy i minusy zakupu?
Top