Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV3 Forum • Kia EV3 SR / LR
KIA EV3 pierwsza jazda
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="jerryw, post: 207149, member: 1091"] Jeździliśmy EV3 po Warszawie i okolicach więc warunki miejskie. Ciężko w pełni oceniać więc zawieszenie ale na drodze gdzie co 100m mamy garby zwalniające i to dość wysokie w porównaniu z Nissanem Leafem 2 i Volvo XC60 które użytkujemy na co dzień zdecydowanie najbardziej czuliśmy nierówności w EV3. Ale nie mogę powiedzieć że było nie komfortowo. W mieście zawieszenie pracowało dobrze. Nie zaobserwowałem żadnego bujania się, układ kierowniczy jak dla mnie działa w sam raz, bez przesadnej lekkości jak w niektórych samochodach. To co mi chwilami trochę przeszkadzało ale to może kwestia przyzwyczajenia to reakcja na i działanie pedału gazu. Miałem wrażenie że zakres jest strasznie duży - tzn żeby samochód rzeczywiście raźnie ruszył spod świateł trzeba było pedał wcisną mocno i miałem wrazenie że reakcja nie była jakby natychmiastowa. Takie odczucia po przesiadce bezpośrednio z Nissana. Ale po jakimś czasie tego już nie zauważałem więc pewnie to kwestia przyzwyczajenia się. To co mnie też trochę zdziwiło ale znowu nie tak żeby powiedzieć że to wielka wada to skrętność. Generalnie Nissan Leaf jest o około 15 cm dłuższy od EV3. Mamy dość wymagający jeśli chodzi o wjazd i nieduży garaż. Spodziewałem się że EV3 z racji tego że jest trochę krótszy będzie sobie radził lepiej niż Nissan przy parkowaniu ale okazało się że Kia była mniej zwrotna i wymagał trochę więcej uwagi przy wjeździe. Ale trochę na obronę może to też wynikać z wyczucia samochodu. Nissanem wjeżdżamy do tego garażu już prawie 3 lata a EV3 ma jednak trochę inne proporcje więc może za jakiś czas nie miał bym takiego odczucia. Na duży plus przynajmniej przez te dwa dni używania były fotele. Przednie fotele są dobrze wyprofilowane i mają wygodne zagłówki. Mają też fajny bajer ale tylko w GT Line że przy wsiadaniu i wysiadaniu przesuwają się maksymalnie do tyłu robiąc więcej miejsca dla kierowcy lub pasażera. Aczkolwiek córka przytomnie mi zwróciła uwagę co z pasażerami z tyłu bo oni wtedy mają mniejszy komfort wsiadania i wysiadania ;-). Z czepiania się mogli lepiej zaprojektować panel do klimy bo jest zasłonięty przez kierownicę więc trzeba się przechylić żeby go zobaczyć ( i wtedy od razu jest alarm żeby patrzeć przed siebie ;-)) Ale z drugiej strony są też fizyczne przyciski do zmiany temperatury wiec można im wybaczyć. Miejsca z tyłu jest sporo i myślę że rzeczywiście na upartego jeśli ktoś nie podróżuje na wakacje samochodem to EV3 może być jedynym samochodem w rodzinie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV3 Forum • Kia EV3 SR / LR
KIA EV3 pierwsza jazda
Top