Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV3 Forum • Kia EV3 SR / LR
KIA EV3 pierwsza jazda
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="liet, post: 229818, member: 4631"] Nie rozumiem tak skrajnej opinii. Jestem skłonny postawić wiadro śliwek, że prześwit, dla większości nabywców, nie jest cechą, która jest w pierwszej 10tce najważniejszych aspektów przy wyborze nowego samochodu. EV3, w zależności od felgi, ma 140 mm albo 147 mm prześwitu. Dla Elroq'a znalazłem tylko jedną wartość - 186 mm. Dla porównania: - Subaru Crosstrek: 220 mm - BMW X1: 205 mm - C3 Aircross: 203 mm - Nissan Qashqai: 195 mm - Honda HR-V: 188 mm <---- Elroq - Mitsubishi ASX: 174 mm - Audi Q3: 170 mm - Suzuki S-Cross: 170 mm - Jeep Renegade: 166 mm - Volvo EX-30: 165 mm - Mazda CX-30: 165 mm - Volkswagen T-Roc: 161 mm - Lexus Ux: 160 mm - Toyota Corolla Cross: 152 mm - Ford Kuga: 146 mm <---- EV3 - Peugeot 2008 - 145 mm - Opel Crossland: 130 mm Więc o ile EV3 rzeczywiście w obrębie swojej klasy jest bliżej końca stawki, tak Elroq'oqi bliżej do pierwszej piątki. Zapewne nie pomaga fakt, że producent upiera się przy takiej, a nie innej kategoryzacji pojazdu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV3 Forum • Kia EV3 SR / LR
KIA EV3 pierwsza jazda
Top