Kierownica i dźwignie za kierownicą Renault Megane Elektrycznego - jeśli komuś ich brakuje...

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Tutaj mamy chyba drugi biegun w stosunku do Tesli Model 3 Highland oraz Modelu S/X po faceliftingu. Na zdjęciu: widok z miejsca kierowcy w Renault Megane Elektrycznym. Nie przeoczcie łopatek.

Renault Megane Elektryczne - kierownica i dźwignie poza nią.jpg
 

vwir

Pionier e-mobilności
Żadna skrajnośc nie jest dobra. Nie wiem czy zwróciliście uwagę - wajchy wajchami, ale popatrzcie na przyciski na kierownicy. Już im się nie zmieściły i "Multi Sense" dali na wystającej wypustce. Przecież to jakiś dramat jest. Serio przycisk "View" powinien być na kierownicy? Tak często będziemy z niego korzystać?
No i ten dynks od radia - miałem tak w Clio i to jest beznadziejne rozwiązanie. Podczas jazdy nie widać co naciskamy (kierownica zasłania) i wygodniej jest już sięgnąć do radia, niż uzywać tego sterowania przy kierownicy.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Renault chyba kiepsko się sprzedają, kilka dni temu zadzwonił do mnie przedstawiciel że szukałem 2 lata temu(!) ZOE, i co prawda Zoe nie mają ale mają dobre ceny na Megane E-tech. Niezły timing skoro wyciągają już tak dawne kontakty.
 

daniel

Señor Meme Officer
Renault chyba kiepsko się sprzedają, kilka dni temu zadzwonił do mnie przedstawiciel że szukałem 2 lata temu(!) ZOE, i co prawda Zoe nie mają ale mają dobre ceny na Megane E-tech. Niezły timing skoro wyciągają już tak dawne kontakty.
Czy to już desperacja, czy po prostu byłeś nisko na liście osób do obdzwonienia.
W sumie szukanie auta dwa lata się zdarza.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Tego nie wiem, przyznam że wtedy jak szukałem Zoe to chyba byłem przekonywujący bo dostałem demówkę na caly długi weekend w listopadzie.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Żadna skrajnośc nie jest dobra. Nie wiem czy zwróciliście uwagę - wajchy wajchami, ale popatrzcie na przyciski na kierownicy. Już im się nie zmieściły i "Multi Sense" dali na wystającej wypustce. Przecież to jakiś dramat jest.
Multi Sense się używa od wielkiego dzwonu, albo przez pomyłkę :D
To po co ma być w podręcznych?
Serio przycisk "View" powinien być na kierownicy? Tak często będziemy z niego korzystać?
A tu akurat odwrotnie.
Jedyne sensowne miejsce to na kierownicy. Jeden będzie używał częściej, inny (jak ja) czasami, ale przełączenie powinno być "pod palcem"
No i ten dynks od radia - miałem tak w Clio i to jest beznadziejne rozwiązanie. Podczas jazdy nie widać co naciskamy (kierownica zasłania) i wygodniej jest już sięgnąć do radia, niż uzywać tego sterowania przy kierownicy.
Taki standard Renault.
Niektórym się nawet podoba.
Ja się przyzwyczaiłem, ale nie polubiłem.
 
Top