Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kilka pytań przed zakupem
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="umcus, post: 257306, member: 4543"] Jak jeździsz zasadniczo spokojnie i po mieście - AWD niepotrzebne. Jak lubisz korzystać z przyspieszenia, z AWD będziesz się czuł nieco stabilniej/bezpieczniej przy gwałtownych manewrach z przyspieszaniem, zwłaszcza na nierównych drogach. Też mi się tak wydawało. Tzn. nadal tak mi się wydaje, ale ostatnio jakoś tak wyszło, że dosyć często korzystałem z "buta" i mam taki wniosek, że jestem bardzo zadowolony, że mam AWD, a nie RWD. I w tym miejscu mam też ciekawą obserwację, że jeśli dopiero teraz miałbym kupować, to chyba zdecydowałbym się na poczekanie na Performance. Mimo, że mam boosta, to po paru miesiącach jazdy, nie obraziłbym się na jeszcze nieco więcej mocy. No ale jak ktoś naprawdę cały czas jeździ i będzie jeździł spokojnie, to LR RWD jest zupełnie spoko. Przy czym ja naprawdę byłem przedstawicielem grupy jeżdżącej bardzo spokojnie. Ale jakoś tak wychodzi, że ostatnio słyszę od żony "naprawdę? musiałeś, prawda? ;) " No jest spora. Ale to też zależy co preferujesz. Na boczkach RWD jest chyba taki sam materiał jak na listwie nad przednimi nawiewami (za kierownicą i wyświetlaczem) w 3 i nowych Y (ale koniecznie NIE launch series!). W AWD jest z kolei na boczkach materiał przypominający zamsz. Oczywiście, tylko jeśli mówimy o czarnej wersji wnętrza, bo w białej jest o ile dobrze pamiętam jedno i to samo - biała pseudo skóra (chyba taka sama jak na siedzeniach, tylko bez perforacji, ale to już musi potwierdzić ktoś kto ma). Czy ten zasięg powiedzmy 40-50 km naprawdę będzie Ci potrzebny? Tzn. czy często robisz takie trasy, że np. w AWD będziesz musiał stawać na dodatkowy postój na ładowanie i to faktycznie w skali roku będzie strata czasu? Jeśli sporo jeździsz po autostradach i będzie Cię wkurzało, że za każdym razem po zmianie pasa musisz ponownie aktywować AP i będziesz korzystać z parkowania, to można rozważyć. W innym wypadku - trochę bez sensu. Zwłaszcza, że możesz go zawsze później wykupić z tę samą cenę (oraz wypróbować i ewentualnie odstąpić od kupna). Ja tylko tak wrzucę kamyczek do ogródka, że często piszą to ludzie bardzo aktywnie korzystający z telefonów komórkowych, zadowolonych, że znajdują się daleko od BTSów. Gdzie sens, gdzie logika? Nie wiadomo. Netto. Wpłata musi być brutto. Przelew do Ciebie. Pamiętaj o tym, że kwotę pokrytą dotacją będziesz musiał wyrzucić z kosztów (o ile jesteś na liniowym/skali). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kilka pytań przed zakupem
Top