Kilka pytań w związku z zakupem Tesli Model 3 LR Highland

andrzejkowski

Nowy na Forum
Cześć! Planuję zakup Tesli 3 LR Highland w grudniu tego roku. W związku z tym mam 3 pytania:

1. Czy faktycznie te kierunkowskazy wbudowane jako przyciski w kierownicę są takim utrapieniem? Może ktoś z Was miał już z nimi do czynienia w Teslach S i X? Dają radę na europejskich drogach (ronda)? W zasadzie to jedyne, co mnie ewentualnie wstrzyma z zakupem.
2. Czy ktoś z Was brał ostatnio Teslę w leasing? Leasingodawca Tesli (Santander) wcale nie ma najlepszej oferty, znalazłem korzystniejsze, a pytam, bo do tej pory leasingowałem auta spalinowe - a wiem, że niektóre banki dają lepsze warunki przy elektrykach. Może coś Wam się obiło o uszy?
3. Czy zamawiając w salonie udało Wam się zbić cenę/wynegocjować coś gratis (opony, kolor itp.)? Czy coś takiego jak negocjowanie w Tesli nie istnieje?
 

Oskarroo

Zadomawiam się
Hej. :)
2. Dosłownie dwa miesiące temu odebrałem M3. Żeby doprecyzować - domyślnym leasingodawcą Tesli nie jest Santander, a Santander Consumer Leasing, którego oferta nie jest najlepsza. U mnie porównywałem właśnie leasing domyślny, Santander, mBank, PEKAO oraz ING Leasing. Najlepszą ofertę dał mi mBank, ale po przedstawieniu jej innym, Santander (nie Consumer Leasing, zwykły Santander) tą ofertę przebili i tego już nikt nie pobił, polecam zrobić to samo. :)
3. W Tesli tak to niestety nie działa. Salon to punkt wydawania pojazdów więc nie mają takich uprawnień, możesz coś wynegocjować jak dostaniesz uszkodzony samochód. Przy zakupie i tak będziesz działać przez stronę Tesli, po prostu z pracownikiem.
 

KrzysztofFly

Moderator
Hej. :)
2. Dosłownie dwa miesiące temu odebrałem M3. Żeby doprecyzować - domyślnym leasingodawcą Tesli nie jest Santander, a Santander Consumer Leasing, którego oferta nie jest najlepsza. U mnie porównywałem właśnie leasing domyślny, Santander, mBank, PEKAO oraz ING Leasing. Najlepszą ofertę dał mi mBank, ale po przedstawieniu jej innym, Santander (nie Consumer Leasing, zwykły Santander) tą ofertę przebili i tego już nikt nie pobił, polecam zrobić to samo. :)
Dokładniej, to jest to Santander Consumer Multirent https://www.scmultirent.pl/.

@andrzejkowski Warto oczywiście zapytać również w innych leasingach, trzeba jednak wziąć także pod uwagę, że po ostatnich obniżkach oprocentowania, niektóre mogły już je uwzględnić w swoich ofertach, a inne jeszcze nie. Jak ja porównywałem oferty w lutym, to różnice pomiędzy tymi u których pytałem, były niewielkie.
Jeśli jesteś zainteresowany zakupem z dofinansowaniem "mój elektryk" , to zwróć także uwagę na to, że nie wszystkie leasingi to "ogarniają", sprawdź więc najpierw, czy ten z najtańszą ofertą współpracuje z BOŚ Bank. https://www.bosbank.pl/moj-elektryk
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Cześć! Planuję zakup Tesli 3 LR Highland w grudniu tego roku. W związku z tym mam 3 pytania:

1. Czy faktycznie te kierunkowskazy wbudowane jako przyciski w kierownicę są takim utrapieniem? Może ktoś z Was miał już z nimi do czynienia w Teslach S i X? Dają radę na europejskich drogach (ronda)? W zasadzie to jedyne, co mnie ewentualnie wstrzyma z zakupem.
2. Czy ktoś z Was brał ostatnio Teslę w leasing? Leasingodawca Tesli (Santander) wcale nie ma najlepszej oferty, znalazłem korzystniejsze, a pytam, bo do tej pory leasingowałem auta spalinowe - a wiem, że niektóre banki dają lepsze warunki przy elektrykach. Może coś Wam się obiło o uszy?
3. Czy zamawiając w salonie udało Wam się zbić cenę/wynegocjować coś gratis (opony, kolor itp.)? Czy coś takiego jak negocjowanie w Tesli nie istnieje?
Poczytaj o moim Xie
Jest tsm tez oTrojce
Nie bedziesz miał juz klopotu z klaksonem. Ale kierunkowskazy po prawie roku sa do ogarniecia w 95%. Jednak czwarty zjazd z ronda trzeba ogarnąć czasem wzrokowo. Z yoke jest moim zdaniem łatwiej jak z okrągłą kierownicą
Mam ten patent jako jeden z pierwszych w Europie bo od grudnia i nie jest to na tyle zle aby wykluczyć samochod, bo innego takiego co tak jezdzi nie znajdziesz na razie, ale jest to do nauki.
Ja mialem dluzej z tym klopot, żona załapała od razu
 

andrzejkowski

Nowy na Forum
Dziękuję. Do kierunkowskazów pewnie się przyzwyczaję, a co do leasingu to powalczę o jak najlepsze warunki oczywiście ;) Rozumiem, że referrale/zniżki w przypadku Modelu 3 nie działają?

I orientujecie się może jeszcze o wysokości kosztów ubezpieczenia Tesli 3 LR Highland w przypadku leasingu? Santander Multirent wyliczył mi roczne OC/AC/NNW na 10-15 tys. zł (a mam 0 stłuczek od 15 lat). Trochę dużo się wydaje...
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Dziękuję. Do kierunkowskazów pewnie się przyzwyczaję, a co do leasingu to powalczę o jak najlepsze warunki oczywiście ;) Rozumiem, że referrale/zniżki w przypadku Modelu 3 nie działają?

Nie
I orientujecie się może jeszcze o wysokości kosztów ubezpieczenia Tesli 3 LR Highland w przypadku leasingu? Santander Multirent wyliczył mi roczne OC/AC/NNW na 10-15 tys. zł (a mam 0 stłuczek od 15 lat). Trochę dużo się wydaje...

PZU powinno być taniej, poza tym pewnie dostałeś orientacyjną wycenę. Jak będzie VIN to więcej konkretów dostaniesz.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dziękuję. Do kierunkowskazów pewnie się przyzwyczaję, a co do leasingu to powalczę o jak najlepsze warunki oczywiście ;) Rozumiem, że referrale/zniżki w przypadku Modelu 3 nie działają?

I orientujecie się może jeszcze o wysokości kosztów ubezpieczenia Tesli 3 LR Highland w przypadku leasingu? Santander Multirent wyliczył mi roczne OC/AC/NNW na 10-15 tys. zł (a mam 0 stłuczek od 15 lat). Trochę dużo się wydaje...
Z ubezpieczeniem mozesz napisac do Tomka [email protected] i powolac sie na mnie.
Jesli masz znizki to ubezpieczenie 4-7kzl wyjdzie na full. To zalezy od wielu parametrow.
 

nabrU

Moderator
Rozumiem, że referrale/zniżki w przypadku Modelu 3 nie działają?

Co do referali, nie ma zniżki dla kupującego (teraz), ale może są wciąż punky dla polecającego? Więc polecam użycie mojego linka to się okaże czy to działa ;) Z góry dziękuję, nawet jeśli nic z tego nie będzie.
 
Top