andrzejkowski
Nowy na Forum
Cześć! Planuję zakup Tesli 3 LR Highland w grudniu tego roku. W związku z tym mam 3 pytania:
1. Czy faktycznie te kierunkowskazy wbudowane jako przyciski w kierownicę są takim utrapieniem? Może ktoś z Was miał już z nimi do czynienia w Teslach S i X? Dają radę na europejskich drogach (ronda)? W zasadzie to jedyne, co mnie ewentualnie wstrzyma z zakupem.
2. Czy ktoś z Was brał ostatnio Teslę w leasing? Leasingodawca Tesli (Santander) wcale nie ma najlepszej oferty, znalazłem korzystniejsze, a pytam, bo do tej pory leasingowałem auta spalinowe - a wiem, że niektóre banki dają lepsze warunki przy elektrykach. Może coś Wam się obiło o uszy?
3. Czy zamawiając w salonie udało Wam się zbić cenę/wynegocjować coś gratis (opony, kolor itp.)? Czy coś takiego jak negocjowanie w Tesli nie istnieje?
1. Czy faktycznie te kierunkowskazy wbudowane jako przyciski w kierownicę są takim utrapieniem? Może ktoś z Was miał już z nimi do czynienia w Teslach S i X? Dają radę na europejskich drogach (ronda)? W zasadzie to jedyne, co mnie ewentualnie wstrzyma z zakupem.
2. Czy ktoś z Was brał ostatnio Teslę w leasing? Leasingodawca Tesli (Santander) wcale nie ma najlepszej oferty, znalazłem korzystniejsze, a pytam, bo do tej pory leasingowałem auta spalinowe - a wiem, że niektóre banki dają lepsze warunki przy elektrykach. Może coś Wam się obiło o uszy?
3. Czy zamawiając w salonie udało Wam się zbić cenę/wynegocjować coś gratis (opony, kolor itp.)? Czy coś takiego jak negocjowanie w Tesli nie istnieje?