Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Klamki potencjalnie niebezpieczne
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 150798, member: 3354"] [USER=1427]@Robsonics[/USER] Możliwe, że za to są jakieś tam punkty w teście zderzeniowym i prawdopodobnie powoduje to, że producenci zaczęli tak projektować drzwi, żeby dało się je otworzyć. Natomiast to nie jest taka prosta sprawa, bo one z jednej strony powinny się dać otworzyć po wypadku, ale jednocześnie nie mogą się otworzyć same., bo powoduje to zagrożenie. Podobnie z szybami - z jednej strony płacz, że klejone szyby ciężko wybić po wypadku, z drugiej stanowią dodatkową ochronę podczas wypadku. Nie wiem jak jest teraz, bawiłem się w ratownictwo 30 lat temu i sytuacja "trochę" się zmieniła. Wtedy większość samochodów miała szyby, które dało się wybić, a centralny zamek był opcją. W tej chwili o wybiciu szyby bez narzędzi raczej można pomarzyć, a centralny zamek jest wszędzie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Klamki potencjalnie niebezpieczne
Top