Kona Electric w praktyce

grucha

Zadomawiam się
Zazdroszczę. Miałem nadzieję, że mój dotrze w tym tygodniu, ale muszę poczekać do następnego.

A co do kabla to u mnie też będzie ładowane w różnych miejscach, więc przenośna ładowarka będzie dużo praktyczniejsza niż wallbox. Szczególnie, że koszt jest podobny
Dokładnie. Plus zrobić kiłka przejściówek i ladowanie wszędzie.....
 

wojtekp

Nowy na Forum
Jak dla mnie zakup elektryka bez posiadania własnego domu z własnym gniazdkiem jest mocno dziwny. Ale co tam kto lubi. U mnie przebiegi dzienne mojej ładniejszej połowy to ze 40km. Garaż, co parę dni auto do kontaktu i powinno być ok. Ale garaże, zgody, podliczniki, wspólnota mieszkaniowa... bez sensu.
Widzisz nie tylko to. Nie bez powodu 7 lat temu wyprowadziłem się na wieś do własnego domu. Bo po prostu nikogo o nic nie muszę prosić o łaskę. Ładowanie samochodu elektrycznego to tylko jeden z wielu problemów który wtedy nie istnieje. I to jeden z mniejszych.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja w edycji 2020 jest z oponami? Tez sa Michelin?

Jechalem poliftowa na jezdzie testowej i zaniepokoilo mnie bardzo slabe wyciszenie nadkoli - praktycznie slyszalem tylko szum opon.. myslalem ze to jakies chinczyki zalozone a tutaj byly Primacy 4 czyli na nic lepszego sie nie wymieni ;/ i w wersji 64kw przy ruszaniu lubialy piszczec opony.. moze zle cisnienie czy co..
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ja w edycji 2020 jest z oponami? Tez sa Michelin?

Jechalem poliftowa na jezdzie testowej i zaniepokoilo mnie bardzo slabe wyciszenie nadkoli - praktycznie slyszalem tylko szum opon.. myslalem ze to jakies chinczyki zalozone a tutaj byly Primacy 4 czyli na nic lepszego sie nie wymieni ;/ i w wersji 64kw przy ruszaniu lubialy piszczec opony.. moze zle cisnienie czy co..
Nie, potwierdzam że tak właśnie jest.
W benzyniaku miałem identycznie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
A ja nie widze potrzeby, w domu zawsze sie naladuje to mam 300-400km zasiegu, a w podrozy i tak zazwyczaj uzywam DC, zadko kiedy wyciagam kabel type2, a EVSE przez ostatnie 40kkm wyciagnalem raz jak pojechalem do znajomych na dzialke.
Potwierdzam :)
Tydzień temu wróciłem z dwu-i-pół tygodniowej wyprawy, zrobiłem 5 tysięcy km po Rumunii, Bułgarii i Turcji i ani razu nie wyciągnąłem EVSE 3 fazowego. Wszędzie byłem na tyle długo że ładowałem się z gniazdka 1 fazowego (wszędzie pozwalali bez problemu a nie mieli 3 faz) lub przez DC. A ja głupi wziełem 2x EVSE 3-fazowe na wszelki wypadek.
Kabel Type2 przydał mi się 2 razy, tylko dlatego że DC po CCS nie gadało z moim samochodem.
 
Last edited:

lockhit

Nowy na Forum
z jaką max prędkością ładuje Kona na AC i na DC ?
Czy są zmiany w tym względzie po lifcie modelu ?
Czy nie macie (użytkownicy Kony) zastrzeżeń do jakości wykonania, spasowania elementów i jakości tworzyw ?

Mnie ładując Kona udało się z prędkością max 11 KW/h
 

Karolwys

Zadomawiam się
W samochodach nawet ice coraz zadziej są koła zapasowe. Jest tylko zestaw naprawczy czyt. Pianka a w praktyce to masz asistance który po CB przyjedzie czy to koło pęknie czy prądu zabraknie.
 
Top