Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Kona EV Forum • Hyundai Kona Electric
Kona Electric w praktyce
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 43514, member: 127"] A dobra, znalazłem. Dało się bez oglądania całego filmu :p Tak czy inaczej uważam, że nijak się to ma do tego co napisałeś. Tak - AWD lepsze niż RWD, ale RWD nie lepsze od FWD. Nigdzie z tego filmu nie wynika że FWD jest lepsze niż RWD i z moich testów też to nie wynika. Warto pamiętać, że niemalże wszystkie elektryki AWD (z wyjątkiem właśnie Mach-E) są tak naprawdę RWD, z dołączanym przodem. No i chciałbym zobaczyć, jak on testował tego RWD. Bo już niejednokrotnie to napisałem przy Mach-E i powtórzę - to jest jednak mustang i starali się to zachować w tym aucie. Nawet wersją AWD spokojnie da się zamiatać tyłem i to bez wyłączenia kontroli trakcji. Wszystko zależy od wybranego trybu jazdy. Jeśli wybierzesz mustangowy odpowiednik trybu sport to nie dziw się, że auto jest nadsterowne i kontrola trakcji jest dosyć luźno zestrojona. Sam tego chciałeś. W trybach Active/Whisper już jest spokojniej i za wiele się nie pobawimy. Kontrola trakcji na zakrętach wkracza znacznie szybciej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Kona EV Forum • Hyundai Kona Electric
Kona Electric w praktyce
Top