Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
Konfiguracja nowego BMW i4 edrive35
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Garry2012, post: 152886, member: 3524"] To ja mam trochę inną sytuację, bo mój diesel to 7-osobowy Ford S-Max w bogatej wersji Vignale (jasny środek, panorama, napęd na 4 koła, 190 koni itp.) i mam 3 dzieci stąd dotacja 27k na kartę dużej rodziny. Poza tym moja praca wymaga dużego bagażnika i często mogę wrzucić do S-maxa dużo gratów, czego mi nie umożliwi większość sedanów, liftbacków itp. Poza tym lubię duże auta z dużą liczbą miejsca w środku i dużym bagażnikiem, a nie przepadam za suvami. Poprzednio auto to był leasing przez 3 lata Audi A5 i bolał mnie plecy i było dla mnie za niskie mimo że miało standardowe zawieszanie a nie sportowe. Audi sprzedałem po 3,5 roku praktycznie z zerową utratą wartości, odliczając podatki na firmę. Często czytam stwierdzenie na forach, że elektryk to spoko auto, ale jeżeli ma się dom z fotowoltaiką, garażem i jako drugie auto w rodzinie i jeżeli się jeździ wkoło komina, więc ja te wszystkie wytyczne spełniam. Na chwilę obecną optymalnym rozwiązaniem dla mnie to 2 auta dla mnie i żony, którymi będziemy jeździć w różnych konfiguracjach. Tras po Europie nie robię, trasy po Polsce są rzadkością. Dziennie robię/robimy od kilkudziesięciu do 150-200 km miasto/obwodnica. Jeżeli chodzi o elektryki to podobają mi się auto o sportowej stylistyce Tesla S, BMW i4, Porsche Taycan, Audi etron GT, ale martwi mnie szybki spadek wartości. Leasingując auto spalinowe z dużym rabatem np. flotowym można było często takie auto odsprzedaż po 3-4 latach z małą utratą wartości a takie BMW jak wezmę w leasing za np. 250 tys. to po kilku latach pewnie sprzedam za 100k. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
Konfiguracja nowego BMW i4 edrive35
Top