Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ClassicGOD, post: 203660, member: 3014"] Ładowarki, szczególnie te nowsze które potrafią dzielić moc między stanowiska, nigdy nie zgłaszają pełnej dostępnej mocy właśnie ze względu na dzielenie mocy i inne optymalizacje. Kiedy zgłaszane przez samochód zapotrzebowanie zbliży się do granicy oferowanej przez ładowarkę wtedy ładowarka rozkręca kolejny moduł i zwiększa deklarowaną dostępną moc. Dlatego każda ładowarka wyglądałaby na taką z niską mocą po podłączeniu. Twoje proponowane rozwiązanie wymagałoby dodania nowego pola w protokole z maksymalną teoretyczną mocą a to wymagałoby ustaleń między producentami. Aczkolwiek w pełni się zgadzam że mogłoby to być przydatne w sytuacjach które opisujesz. PS. użyłem słowa moc bo brzmiało mi ładniej chodzi oczywiście o natężenie prądu bo to tym samochody starują. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)
Top