Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Paweł M., post: 208417, member: 3579"] Dziś znów się przekonałem jak zmienia się zasięg EV wraz ze spadkiem temperatury. Trasa z okolic Wrocławia do Warszawy 390km. TMY LR naładowane do 80%, temp. przy wyjeździe -8st, auto rozgrzane wraz z baterią przed odłączeniem z ładowarki. Aplikacja pokazała że na miejscu będę miał -53% baterii. Tą trasę robiłem już kilka razy i zazwyczaj dodawałem postój na ładowanie na GW Łódź Rokicińska i nie dawno przy temp. ok. 12st po dojechaniu miałem ok. 17% przy nie ekonomicznych prędkościach. Dziś mimo że trzymałem 120 aplikacja pokazywała -5% a to jedynie 266km. temp po 50km wzrosła z -8 do -4 i po kolejnych 50km do ok. 0. Musiałem się trochę podładować aby dojechać do "głównej" ładowarki. Zużycie średnie jakie mi pokazało po dojechaniu to 28 kWh/100. Droga powrotna temp. już +8 i przy mocno nie ekonomicznych prędkościach zużycie 22 kWh/100 Minusowe temp. trzeba mocno wziąć pod uwagę przy planowaniu trasy autem EV. Za dwa tygodnie kierunek Austria, zobaczymy co mnie czeka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)
Top