Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Wojtek Wawa, post: 209202, member: 466"] [USER=274]@cooler[/USER] jesteś dość radykalny w ocenie bev, bo jeździsz naprawdę długie trasy. Odkąd odkryłem samoloty to dla mnie długą podróżą jest 300 km, a okolice 500 km to już ekstremalnie długa podróż. I zgaduję, że jestem w większości. Dla mnie jedno ładowanie to nie dramat, zwłaszcza że takich tras nie będę robił częściej niż jedną na kwartał. Do tego wykręciłeś Białystok-Ząbki średnią wyższą niż dozwolona prędkość na tej trasie i to samochodem z dużymi kołami (performance). Jeżdżę samochodami ponad ćwierć wieku i zwyczajnie wiem ile musiałeś cisnąć. Uważam, że jest ogromna różnica pomiędzy jazdą wyłącznie dookoła komina a trasami około 300 km po ekspresówkach, a na to przy legalnej prędkości już tesla pozwala. Wiem, że w Polsce nie ma drogówki i do latania 1000 km kusi szybka jazda, bo jest bezkarna. Ale to trudno uznać za wadę tesli, że nie pasuje do takich rzeczy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Koszty jazdy EV zima (waw - sopot)
Top