Witajcie,
Z góry bardzo przepraszam jeśli taki temat juz sie gdzieś pojawił.
Zakupiłem samochód z napedem hybrydowym typu plug-in hybrid.
Posiadam miejsce w garażu wspólnym w moim bloku, a przy moim stanowisku jest dostęp do gniazdka. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę się do niego po prostu podłączyć. Zgłosiłem się z zapytaniem do zarządu i w odpowiedzi zwrotnej dostałem informację, że konieczna jest ekspertyza sieci oraz "projekt" (niesprecyzowano jaki).
Z racji, że jest to jedynie plug-in o maksymalnej mocy ładowania 3,7, wystarczy mi w zupełności ładowanie z gniazdka i nie ma w moim przypadku konieczności montażu wallboxa.
Zgłaszam się z uprzejmą prośbą o nakierowanie mnie na dobre tory w kwestii kroków wymaganych do podjęcia by uzyskać zgodę na ładowanie auta oraz jakie mogą wiązać się z tym koszta. Byłbym bardzo wdzięczny również za polecenie firm na terenie Krakowa, które w takich usługach się specjalizują.
Serdecznie pozdrawiam!
Adrian H
Z góry bardzo przepraszam jeśli taki temat juz sie gdzieś pojawił.
Zakupiłem samochód z napedem hybrydowym typu plug-in hybrid.
Posiadam miejsce w garażu wspólnym w moim bloku, a przy moim stanowisku jest dostęp do gniazdka. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę się do niego po prostu podłączyć. Zgłosiłem się z zapytaniem do zarządu i w odpowiedzi zwrotnej dostałem informację, że konieczna jest ekspertyza sieci oraz "projekt" (niesprecyzowano jaki).
Z racji, że jest to jedynie plug-in o maksymalnej mocy ładowania 3,7, wystarczy mi w zupełności ładowanie z gniazdka i nie ma w moim przypadku konieczności montażu wallboxa.
Zgłaszam się z uprzejmą prośbą o nakierowanie mnie na dobre tory w kwestii kroków wymaganych do podjęcia by uzyskać zgodę na ładowanie auta oraz jakie mogą wiązać się z tym koszta. Byłbym bardzo wdzięczny również za polecenie firm na terenie Krakowa, które w takich usługach się specjalizują.
Serdecznie pozdrawiam!
Adrian H