Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Krucjata przeciwko elektromobilności
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Norbert, post: 32091, member: 319"] Tak, spaliniakom brakuje jednej podstawowej rzeczy - zmiany podejścia do auta. Prosty przykład z własnego garażu. Taka Kona, :) bezczelna konwersja ICE na BEV... dlaczego bezczelna? Ano dlatego, że wszystko w tym aucie przypomina auto spalinowe - w zakresie obsługi. Wręcz bym powiedział, że jedyna różnica to silnik i wielka bateria. Obsługa tego auta (uruchamianie, wyłączanie itp) jest dla mnie frustrująca. Jak ktoś nie jeździł teslą, to polecam Konę z całego serca, ale jak ktoś miał okazję pobawić się chwile dłużej teslą, to cholera ciężko się przełączyć na tryb "jadę elektrykiem, ale wszystko robię jak w ICE"... przynajmniej mi jest ciężko. Audi w guzikach jest jak Kona (przy czym w audi asysta "linii" działa rewelacyjnie ale muszę ją sam uruchomić, a w Konie wpier... się za każdym uruchomieniem i trzeba ją wyłączać, auto hold w audi też trzeba kliknąć, ale tam prosto sobie mogę przeprogramować aby było załączone zawsze...) No ale jak wsiadam do audi to tam jest ta obsługa naturalna... to samo w każdym innym ICE - wszystko swojskie i tak jak ma być. Wniosek mój jest taki, że starzy producenci aut muszą jeszcze wiele zmienić w swoich głowach, żeby nie stać z tyłu. Pomimo wszelkich wad tesli właśnie sposób obsługi i przygotowania do jazdy i tego jak jeździ, jest tym co powoduje, że dalej jest na nią takie branie. Ja poszedłem deko pod prąd i kupiłem Konę - bo tesla jeszcze nie nauczyła się jak obsługiwać klienta, a nie mam ochoty na perypetie z serwisem. Kona nie jest zła i ma kilka zalet, których brakuje mi w tesli, ale pitolenie się z guzikami przed wejściem do auta i po wejściu do auta - to jest smutne po porostu. A już konieczność wciskania hamulca przy zmianie D/R to masakra jakaś... ile to razy już bym w coś prawie wyrżnął ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Krucjata przeciwko elektromobilności
Top