Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kupiłem TMY RWD - moje wrażenia i życie z EV.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kilt, post: 132863, member: 2949"] Skoro zostałem cytowany ... Tesla została wybrana w pełni świadomie. Wszystkie auta jakie miałem były podobnej wielkości, a czasem nawet większe i nigdy nie miałem problemu z parkowaniem w mieście. Zawsze znalazłem jakieś miejsce. Tylko my z żoną do ścisłego centrum wybieramy się 2-3 razy w roku, więc małe autko do poruszania się codziennie po ścisłym centrum nigdy u nas nie było priorytetem. Od dawna też użytkuję auta z napędem na obie osie, więc słaby promień skrętu to żadna nowość. Ja się do tego przyzwyczaiłem. Żona niby też, ale ona by chciała, aby ta średnica zawracania była z metr mniejsza. I ja ją rozumiem. Niemniej wiedzieliśmy, że Tesla ma te niskie 12 metrów, czyli taki standard w autach 4x4. A czemu dual motor i napęd na obie osie, tzw. AWD? Już gdzieś wspomniałem, że ja wychodzę z założenia, że [B]lepiej mieć i nigdy nie użyć, niż nie mieć i musieć użyć choć raz[/B]. Zima, plucha jesienna, śliskie, mokre liście, śnieg, błoto pośniegowe, śliskie, wysokie krawężniki w mieście ... jest wiele przypadków, gdy taki napęd wykorzystałem. Nawet jeśli "drogowcy zaspali" i jeszcze nie odśnieżyli jakiegoś odcinka drogi, ja się tym nie martwiłem. A w ciągu nocy potrafi napadać kilkadziesiąt centymetrów. Mając to na uwadze i różne przypadki w swoim życiu, uważam że dopłata do napędu AWD i komfort jazdy z tym związany ma sens. Jest dla nas na tyle ważny (AWD), że "olałem" program Mój Elektryk. Trochę szkoda, bo tak niewiele brakowało. A, no i o dynamice napędu AWD w Tesli już wspomniałem wcześniej ;) Ale tak jak wspomniałem. Każdy jest inny i ma inne potrzeby związane z auto-mobilnością. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kupiłem TMY RWD - moje wrażenia i życie z EV.
Top