Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kupiłem TMY RWD - moje wrażenia i życie z EV.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="grregg, post: 133644, member: 2404"] Widzę ciekawa dyskusja się wywiązała na temat baterii ;) mam Y RWD z drugiej połowy 23r a moj znajomy ma LR z podobnego okresu. Wiec mam jakieś porównanie. Z naszych obserwacji wynika że rwd po mieście ma latem i jesienią niższe zuzycie energii o jakieś min 10%. Co przy ładowaniu w RWD do 100% a w LR do 80% daje zbliżone zasiegi. Ale to jest bez znaczenia bo i tak nigdy nie robimy więcej jak 250km dziennie, a ładujemy się co dziennie w domu. Zimą jeszcze nie mamy jakiś miarodajnych pomiarów, bo nie ma jeszcze zimy. Ale bylo kilka dni po -2 i wydaje mi się że u mnie w RWD częściej włącza się podgrzewanie. Na pewno nawet przy -2 zasieg jest mniejszy niż przy +15. Mieszkamy w okolicach Warszawy i z 2 czasami 3 razy w miesiacu mamy trasy do Rzeszowa, Krakowa, Gdańska, Olsztyna Poznania czy Wrocławia. Czyli trasy głównie 280-350km. Nigdy nie stajemy po drodze na ładowanie. Ruszamy na 100% i dojeżdżamy na kilku procentach. Tylko ja muszę zawsze jechać daną trasę z prędkością 100-110 a kolega w LR 110-125. Jak pada deszcz i jest noc to nawet muszę częś trasy robić poniżej 100. Także LR tą samą trasę robi 20-30min krócej. A jeżeli to jest wyjazd służbowy to te 30min ma już znaczenie 😉 spalinowym tesame trasy robiłem nawet godzinę krócej. Także reasumując. Jak ktoś jeździ głównie po mieście to RWD jest ok. Ale w trasie każdy kW baterii ma znaczenie i teraz wziąłbym LR. Przed zakupem tesli planowałem dłuższe trasy robić spalinowym a na codzień jeździć teslą. Ale jak pojeździłem trochę teslą to ciężko wrócić do spalinowego 😉 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kupiłem TMY RWD - moje wrażenia i życie z EV.
Top