Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kupiłem TMY RWD - moje wrażenia i życie z EV.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Hermes, post: 145286, member: 3284"] To akurat prawda - i nie tajemnica - że Y ma duży promień skrętu. Do tego auto jest większe niż np. Leaf ZE1. Jednak mnie zaskoczyło - i to bardzo mocno - to, że w miejscu gdzie wycofywałem Leafem ZE1 do nawrotki (mniejszym oraz z lepszym skrętem) Teslą Y wyjeżdżam... tak samo! :-o Nie mam pojęcia dlaczego? Podejrzewam, że chodzi o to, że Tesla ma przednie koła z samego przodu a w Leafie była oś lekko cofnięta - nie widzę innego wytłumaczenia. Dojeżdżam na pełnym skręcie, cofając, z tego samego miejsca parkingowego, do krawężnika tylnymi kołami, po czy robię maksymalny skręt w drugą stronę i... wyjeżdżam, mieszcząc się między krawężnikami idealnie tak samo jak Leaf ZE1! :) Chyba że ktoś ma inne wytłumaczenie (poza "wydaje Ci się") ;) A tak przy okazji - ceny na Superchargerach w Europie są takie same jak w PL (1,70-1,90 PLN/kWh) czy inne - i jak to sprawdzić nie siedząc w aucie? :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Kupiłem TMY RWD - moje wrażenia i życie z EV.
Top