Kupujemy teraz czy czekamy na LF MY?

inter

Pionier e-mobilności
Modułowa konstrukcja dla użytkownika nie ma znaczenia 😉
Może i nie ma, ale przez to zostało całkowicie zmienione mocowanie zawieszenia.
 

nabrU

Moderator
Zmiany są wyrażnie, na youtube przeanalizowano konstrukcję, i jest całkowicie zmieniona. Wg nich jest to mocno zmienione, konstrukcja montażu jest teraz modułowa. To nie jest lifting.

@intertype, jestes mało obiektywny ze swoimi zachwytami. Weź teraz zwerfikuj realia z papką którą przez tygodnie nas karmiłeś. Co to Highland nie miał mieć :ROFLMAO:. To JEST facelift z niewielkimi zmianami i tyle. Tak naprawdę te pare dziennikarsko-jutiubowych recenzji to dopiero start, jak ludzie dostaną samochody na dłużej to się okaże co i jak. Wtedy będzie można sensownie dyskutować...
 

inter

Pionier e-mobilności
@intertype, jestes mało obiektywny ze swoimi zachwytami. Weź teraz zwerfikuj realia z papką którą przez tygodnie nas karmiłeś. Co to Highland nie miał mieć :ROFLMAO:. To JEST facelift z niewielkimi zmianami i tyle. Tak naprawdę te pare dziennikarsko-jutiubowych recenzji to dopiero start, jak ludzie dostaną samochody na dłużej to się okaże co i jak. Wtedy będzie można sensownie dyskutować...
Zgodnie z domysłami, wiekszość się sprawdziła. Są wentylowane siedzenia, ekran z tyłu, nowe felgi, brak drążków koło kierownicy. A jest dużo więcej. Uważasz że to mało.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
 

inter

Pionier e-mobilności
Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
Odlewy w Y są od początku. W nowej 3 brak, tylko częsciowo są odlewy.
 

grregg

Fachowiec
Zgaduję, że nie jeździłeś autem z wentylowanymi fotelami 😉 Niestety po dłuższej jeździe TMY w ciepły dzień miewam mokre plecy. Jeżdżąc z wentylacją foteli nigdy nie miało to miejsca.. Ale można bez tego żyć. Możliwość wcześniejszego schłodzenia faktycznie nieco ratuje sytuację.

To jest najważniejsze co mi w moim Y brakuje. W moim drugim aucie mam wentylowane siedzenia. Jak człowiek się przyzwyczai do jakiejś wygody to później boli jej beak 😉
 

Luq-CIN

Zadomawiam się
Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
Zgadza się z Tobą, z Y pójdzie dużo szybciej. . Tym bardziej po premierze 3 klienci będą oczekiwać szybkiego wprowadzenia zmian w Y.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
Zauważ, że Tesla większe zmiany robi zazwyczaj od października i oznacza to modelem rocznikowym +1 - czyli Highland to model rocznikowy 2024 co zresztą już wyraźnie widać w sklepie Tesli bo np. dywaniki są oznaczone 2017-2023.

To by oznaczało, że jakiś większy refresh TMY to będzie październik 2024 z dostawami listopad 2024.
 

inter

Pionier e-mobilności
Zgadza się z Tobą, z Y pójdzie dużo szybciej. . Tym bardziej po premierze 3 klienci będą oczekiwać szybkiego wprowadzenia zmian w Y.
To tylko czekać kiedy Y będą maskowane i dodać conajmniej 6-7 miesięcy.
 

inter

Pionier e-mobilności
Zauważ, że Tesla większe zmiany robi zazwyczaj od października i oznacza to modelem rocznikowym +1 - czyli Highland to model rocznikowy 2024 co zresztą już wyraźnie widać w sklepie Tesli bo np. dywaniki są oznaczone 2017-2023.

To by oznaczało, że jakiś większy refresh TMY to będzie październik 2024 z dostawami listopad 2024.
Tak robią wszyscy producenci, sierpień to modernizacja linii i ich uzupełnienie.
 
Top