Z góry dziękuję za odp., ale wolałbym żeby ktoś się wypowiedział kto już BMW i3 ładował ładowarką powyżej 50kW, bo jak tu przeczytałem: https://evplus.com.pl/stacje-ladowania-bmw/"Nie powinno być problemu" hmm?
Nigdzie tam nie jest napisane, że nie możesz ładować na stacji powyżej 50kW. Chodzi po prostu o to, że i3 nie ładuje się szybciej niż 50kW. Na jaką byś stację nie podjechał to więcej niż 50kW nie osiągnie. Samochód negocjuje ze stacją prędkość ładowania i generalnie jeśli tylko pasuje wtyczka to ładuj.Z góry dziękuję za odp., ale wolałbym żeby ktoś się wypowiedział kto już BMW i3 ładował ładowarką powyżej 50kW, bo jak tu przeczytałem: https://evplus.com.pl/stacje-ladowania-bmw/
to wychodzi na to że NIE powinno się ładować niczym powyżej 50kW...🧐
Znowu na trasie właściciel Tesli zapewniał mnie, że mogę podłączyć nawet 140kW i nic się nie stanie, bo są zabezpieczenia i przyjemnie tyle ile pozwala fabryka... i bądź tu mądry![]()
kolega nawet nie wie co ma zainstalowane ... ładowarkę pokładową AC>DC możesz mieć co najwyżej 22kW a masz wg katalogu 2,5 kWNie powinno być problemu. Ładowałem eSoula z IONITY 350kW mając ładowarkę pokładową 77kW![]()