Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ładowanie pod blokiem, czyli "janusz" kupił elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Robsonics, post: 147530, member: 1427"] To zależy. Może mieć, ale powinien wybrać elektryka świadomie tzn. przemyśleć, że skoro nie ma swojego miejsca parkingowego lub ma takie miejsce, ale bez przyłącza, to pozostają mu punkty ładowania publiczne. Co do kosztów, to cóż- kto powiedział, że ma być to "tankowanie" za grosze? To miało jakiś sens na początku, teraz czas zrewidować podejście do BEV. Skoro, co zresztą wiele razy było poruszane na tym forum, auta elektryczne tanieją i ceny się zaczynają wyrównywać do aut spalinowych, to też coraz mniejsze znaczenie ma koszt 1 kWh. Jeżeli ktoś przesiada się z auta spalinowego, którym przejechanie 100 km kosztowało powiedzmy 50 zł (niecałe 7 zł za 1 litr, przy średnim zużyciu > 7 l / 100 km), to przy średnim zużyciu 18 kWh cena na ładowarce ok. 2,5 - 2,7 zł za kWh nie powinna wywoływać oburzenia czy chociażby zdziwienia. W końcu przecież i tak się podobno oszczędza np. na serwisie 😉 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ładowanie pod blokiem, czyli "janusz" kupił elektryka
Top