Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ładowanie pod blokiem, czyli "janusz" kupił elektryka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 147559, member: 1241"] [USER=1427]@Robsonics[/USER] Chodzi o to ze infrastruktura ładowania ma swoją wydajność uwzględniającą odpowiednią prędkość ładowania. I nawet sprawną infrastrukture może zaskoczyć w zimę 30% wyzsze zużycie energii i samochody podjeżdzjaące po nocy ze zmrozona baterią czekające 30 minut na ładowarce aż sie ona rozmrozi i kolejne 30 minut aż osiagną prękość ładowania jak w lato. Tu nie chodzi tylko o cenę ale o wygodne ładowanie małych aut z mała baterią które mogą miec niską predkość ładowania i ładowanie ich w nocnej taryfie poprostu jest wygodniejsze i lepsze dla systemu niż zajmowanie szybkich ładowarek, nawet jesli 10% energii wyparuje przy tym Ja jestem za tym aby ułatwiac ludziom zapewnienie miejsca do ładowania, a nie mówienie idź sie wypchaj bo sie nie da i już. Chodzi o to aby określić jak najbardziej przystepne a jednoczesnie bezpieczne sposoby ładowania w takich wypadkach. Ja tez nie akceptuje tego przykładu z leżacym EVSE i kablem na chodniku, ale w przypadku obrazka od któgo watek się zaczał widac ze kabel idzie z okna parteru. Np moje wytyczne byłyby takie: 1. Spółdzielani powinna uzgadniać możliwość montowania gniazdek na zewnatrz ay to było spójne i schludne a nie samowolka, tak żeby kabel nie przygniatać np oknem tylko żeby zamontować sobie dedykowane gniazdko na elewacji. Osoba z wyżej kondygnacji może sprowadzić gniazdko na parter po zewnetrznej stronie budynku i tam zamontowac gniazdo. 2. Przewód przez chodnik ma być prowadzony albo w kanale jak pokazałem wyżej albo przez najazd kablowy. 3. Od gniazda na scianie do samochodu idzie jeden przewód, nie przedłużacze. W gniazdo na scianie mamy wpięte EVSE i od niego jednym przewodem idziemy do samochodu. Czyli chyba ~20 metrów maks itd Zamiast bezmyślnie zakazywać to zezwalać na jak najwiecej w granicach rozsądku. To jest moje podejście. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ładowanie pod blokiem, czyli "janusz" kupił elektryka
Top