Ładowanie trójfazowe 22kW w garażu bez wallboxa od Tesli

krzyss

Pionier e-mobilności
Mam max 10 amperów, nie 10 kW.
Z napięciem trójfazowym wszystko dobrze.
A to zle doczytalem… a probowales innego evse ? Moze jest uszkodzone ?
Bo tesla nie pozwala wiecej ustawic jak ladowarka nie da sygnalu ze moze wiecej podac.
 

ko_kos

Nowy na Forum
A to zle doczytalem… a probowales innego evse ? Moze jest uszkodzone ?
Bo tesla nie pozwala wiecej ustawic jak ladowarka nie da sygnalu ze moze wiecej podac.
Czyli wygląda na to, że ta ładowarka nie komunikuje się z samochodem. Innego evse niestety nie mam.

Ktoś może polecić jakieś evse, które obsłuży teslę z tymi 11 kW bez powyższych problemów?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Czyli wygląda na to, że ta ładowarka nie komunikuje się z samochodem. Innego evse niestety nie mam.

Ktoś może polecić jakieś evse, które obsłuży teslę z tymi 11 kW bez powyższych problemów?
Sprawdz na innym aucie i reklamuj.
A z prostych evse 11kW to zencar. Raczej ludzie zadowoleni.
 

boolean1981

Zadomawiam się
Czyli wygląda na to, że ta ładowarka nie komunikuje się z samochodem. Innego evse niestety nie mam.

Ktoś może polecić jakieś evse, które obsłuży teslę z tymi 11 kW bez powyższych problemów?
Ja polecam taki:
Aktualnie niedostępny ale na allegro pewnie znajdziesz.
Po podłączeniu do auta daje się ładować 15A.
 

STMS

Posiadacz elektryka
Czyli wygląda na to, że ta ładowarka nie komunikuje się z samochodem. Innego evse niestety nie mam.

Ktoś może polecić jakieś evse, które obsłuży teslę z tymi 11 kW bez powyższych problemów?

napisz z jakiego miasta jesteś - napewno ktoś ma tesla i może podjechać sprawdzić swoim samochodem
a TY u niego
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jw. Lub
Wystarczy jakiś slupek z AC i swój kabel .tak sprawdzisz auto
Drugi sposob to kupić gniazdo sily odpiąć evse , to co nie daje tyle ile powinno
Podpiąć pod gniazdomi poszukać innej sily tak sprawdzisz evse
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Czyli wygląda na to, że ta ładowarka nie komunikuje się z samochodem. Innego evse niestety nie mam.

Ktoś może polecić jakieś evse, które obsłuży teslę z tymi 11 kW bez powyższych problemów?
KHONS z tych tańszych, Juice Booster z tych droższych.
 

ko_kos

Nowy na Forum
Problem rozwiązał się sam (albo po zgłoszeniu do tesli i otrzymaniu odpowiedzi, że żadnych błędów nie widzą).
Kilka dni po mojej ostatniej wiadomości samochód pozwolił dostosowywać prąd dowolnie od 16A do 5A. Naprawdę nie mam pojęcia, co się zmieniło w międzyczasie.
Jak już wymieniliście tyle ładow....ekhm....cegieł, naszło mnie na założenie jakiegoś wątku z porównaniem najzwyklejszej sprawności wyżej wymienionych z różnych przedziałów cenowych. Gdzieś już tutaj widziałem takie rozmowy i wychodziło, że różnica w ciągu roku to mniej więcej kilka stówek. Także najtańszy chińczyk przestaje się opłacać dopiero po kilku latach.
Zapraszam do dyskusji ;)
 
Top