Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Ładowanie w domu z gniazda siły
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="EVJerry, post: 188456, member: 3474"] Jeśli się nie mylę, to specyfikacja CCS2 mówi o maksymalnie 920V i maksymalnie 350A. Tymczasem NACS w nowej specyfikacji obsługuje do 1000V i radzi sobie z 900A. Samochody mają coraz większe baterie i obsługują coraz większe prądy ładowania. Jeśli dobrze liczę, to 920V i 350A daje łącznie 322 kW maksymalnej mocy ładowania, więc i tak w przyszłości czeka nas jakiś nowy standard gniazda. Niektórzy producenci, np. Audi, już teraz instalują oddzielne gniazdo do ładowania AC, więc wcale nie jest oczywistym, że zachodzi potrzeba gniazda łączącego AC i DC, szczególnie, że większe prądy ładowania muszą wiązać się z większą powierzchnią styku, co przekładałoby się na jeszcze mniej poręczne wtyczki niż obecnie. Z drugiej strony, gdyby piny AC wytrzymywały większy prąd, to dałoby się ich użyć do DC. W takim przypadku europejskie 3 fazy + neutralny dawałyby możliwość jednoczesnych 2 par DC. No ale na pewno nad tym głowią się już jacyś spece. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Ładowanie w domu z gniazda siły
Top