Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Ładowarka pokładowa - jak podłączyć
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 22477, member: 127"] EVSE ma mnóstwo innych odpowiedzialności. Wręcz powiedziałbym, że podawanie maksymalnego amperażu do auta to funkcja poboczna ;) Główną odpowiedzialnością EVSE jest bezpieczeństwo. Ten kabel jest podpiety do auta w deszczu, śniegu, przez całą noc. Może go przegryźć kuna, może puścić uszczelnienie we wtyczce w aucie, etc. Na to wszystko EVSE musi być przygotowane. Dlatego właśnie w EVSE zbudowanych zgodnie ze sztuką 'cegiełka' jest blisko wtyczki 230v (czy tam 400V), a nie we wtyczce type 2. No bo gdzieś musi być przekaźnik i GFCI które zabezpieczą użytkownika przed porażeniem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Ładowarka pokładowa - jak podłączyć
Top