Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Ładowarka pokładowa - jak podłączyć
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elveh, post: 22711, member: 525"] [USER=127]@vwir[/USER] bardzo ładnie wszystko Ci opisał. Ja tylko dodam, że EVSE monitoruje cały czas proces ładowania i pomimo że jest "masterem", to ciągle bada czy samochód się podporządkowuje - czyli jeśli "mówi" do pojazdu -> "stary, masz tutaj 9A" (w praktyce to odpowiednie wypełnnienie przebiegu prostokątnego w ramach modulacji PWM), a samochód pobierze 10A, to przerywa proces ładowania i informuje właściciela o problemie. [mówie oczywiście o EVSE w wykonaniu smart]. To samo w zakresie monitorowania ew. upływności - czyli w ramach modułu RDC-DD, lub RCD-B. W przyszłości jeszcze dojdzie komunikacja po protokole ISO15118 (po kablu zasilającym - komunikacja PLC), niezależnie od obwodu CP, a wtedy pojawią się kolejne funkcje - np. autoryzacja przez kabel (tak jak dzisiaj już robi Tesla). Przy czym mowa nie o rozwiązaniu specyficznym dla danej marki, tylko ogólnym / zgodnym ze standardem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Ładowarka pokładowa - jak podłączyć
Top