Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Leaf 2 - używany na co zwrócić uwagę przy zakupie?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 172957, member: 127"] 1. Patrz na SOH ale i napięcia na celach. Jest taki widok w leafspy i pokazuje też rozbieżność pomiędzy celami w mV. Jeśli będzie kilkanaście to idealnie, do 30 to fajnie, ale gdy rozbieżność będzie rzędu 100mV i więcej to słabo. Wtedy jedna z celek jest zauważalnie słabsza niż inne. Zgrubnie SOH możesz też odczytać na zegarach. Jest taki widok, który to pokazuje. Ale on ma słabą dokładność. 2. Wszystkie N-Connecta mają. W 2019 tylko Visia nie miały. 3. Raczej nierealne. Mało kto się w to bawi z leafami, nie słyszałem o żadnym przypadku. 4. Nie ma. To jest piękno leafa - ani zawieszenie, ani hamulce nie sypią się przy przebiegach rzędu 100tys. A jeśli nawet to jest to zawieszenie quasquaia, więc tanie i dostępne. 5. Nie. U mnie przy przebiegu 50tys (nie pamiętam już dokładnie) było dokładnie zerowe zużycie wnętrza. Rysują się piano-blacki, no ale z tym to się chyba liczysz. 6. W 2019 masz już nowszą wersję. Starsza zamulała, nowszej nie znam. Generalnie patrz tylko na to, żeby działał carplay/android auto. Reszta Cię nie interesuje, bo jest bezużyteczna. 7. Każdy, ale ta opcja może być wyłączona. Jeśli jest wyłączona to w serwisie za darmo włączają. Miałem tak, więc stad wiem. Można zdalnie włączyć ogrzewanie/klimatyzację, a to jest najważniejsze. Innych opcji praktycznie nie ma. No dobra, możesz sprawdzić temperaturę wnętrza i poziom naładowania baterii. 8. Może być wyłączone w serwisie i jeśli tak jest to za darmo Ci serwis włączy. Poprzedni użytkonik nie musi dezaktywować - gdy już masz auto to możesz sobie włączyć i wtedy poprzedniemu się automatycznie dezaktywuje. Musisz mieć już papiery na siebie, bo to się robi przez infolinię a oni chcą potwierdzenia, że auto jest Twoje. Tak na marginesie - to jest n-connecta, ale na maksa doposażona. Masz półskóry (w standardzie nie było), masz przednie światła ledowe (była za nie dopłata) i masz też "autopilota" na autostrady (też w płatnej opcji). Więcej do n-connecty się już dołożyć nie dało. Dopiero Tekna (oczko wyżej) miała dostępne pełne skóry. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Leaf 2 - używany na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Top